Over Professionalisering
|
|
0
|
428
|
20 december 2018
|
Vakdidactische tips
|
|
3
|
75
|
19 juni 2025
|
Module Q: Invloed tech op leven
|
|
2
|
644
|
8 maart 2022
|
Python leren via U-Talent
|
|
0
|
377
|
9 februari 2022
|
I&I Conferentie?
|
|
2
|
489
|
5 oktober 2021
|
Isaac Computer Science
|
|
2
|
490
|
4 augustus 2021
|
Radboud PUC of Science
|
|
1
|
516
|
2 juli 2021
|
Lezingen ICT dag België
|
|
0
|
489
|
29 maart 2021
|
Radboud PUC of Science: Seminar Neurale Netwerken
|
|
0
|
431
|
8 maart 2021
|
Nieuwe opleiding Fontys Tilburg
|
|
2
|
628
|
15 januari 2021
|
To Code or Not to Code that's the question
|
|
2
|
606
|
3 december 2020
|
CodeWeek 2020 downloads en achtergrondmaterialen
|
|
3
|
548
|
2 november 2020
|
Master Informatica
|
|
26
|
2209
|
4 augustus 2020
|
Materialen -awesome- Unity3D
|
|
1
|
626
|
13 mei 2020
|
Bètapartners nascholing
|
|
1
|
630
|
12 januari 2020
|
Meld je nu aan voor het U-Talent Docentennetwerk Informatica
|
|
1
|
511
|
12 september 2019
|
Teach4Amsterdam
|
|
0
|
797
|
15 februari 2019
|
Leerzame Gebruikersdag bij ASML
|
|
1
|
508
|
15 februari 2019
|
Lijst met handige MOOC's
|
|
2
|
544
|
7 februari 2019
|
Aandacht voor het vak informatica en docenten voor de klas
|
|
0
|
522
|
7 februari 2019
|
Studiereizen en conferenties
|
|
5
|
596
|
7 februari 2019
|
Leerlingen inzetten als expert Met GitHub
|
|
2
|
747
|
31 december 2018
|