Uitnodiging deelname enquête voor bacheloronderzoek

Beste docenten informatica/programmeeronderwijs,

Mijn naam is Maxime van Dongen en momenteel ben ik bezig met het afronden van mijn bachelor informatica aan de Universiteit Leiden. Mijn scriptie gaat over strategieën in het informatica/programmeeronderwijs. Ik zou het erg waarderen als jullie hiervoor mijn enquête zouden willen invullen en eventueel verspreiden naar kennissen of collega’s die informatica- en/of programmeeronderwijs geven.

Korte toelichting over de enquête:

De enquête is gericht aan docenten informatica en/of programmeren in het voortgezet onderwijs (havo en vwo). Het doel van het onderzoek is het in kaart brengen van lesmethodes en didactische strategieën en de effectiviteit daarvan binnen het programmeeronderwijs. Gegevens zullen vertrouwelijk verwerkt worden. Dit betekent dat persoonlijke gegevens losgekoppeld van de onderzoeksgegevens verwerkt zullen worden en enkel voor dit onderzoek gebruikt worden. Deelname aan de enquête zal ongeveer 5 tot 7 minuten duren. Dit onderzoek wordt uitgevoerd onder begeleiding van Anna van der Meulen (a.n.van.der.meulen@liacs.leidenuniv.nl). Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met mij door te mailen naar m.van.dongen@umail.leidenuniv.nl

De link naar mijn enquête is:

https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_bPADp11ilB2E3Uq

Stuur gerust deze link door naar andere geïnteresseerden. De enquête zal op 30 april sluiten. Alle hulp bij het verkrijgen van meer deelnemers en natuurlijk ook het invullen van de enquête waardeer ik heel erg.

Alvast hartelijk bedankt,

Maxime van Dongen

Beste docenten,

Heel erg bedankt voor het invullen van de enquête! Graag zou ik nog verdiepende (online) interviews toevoegen aan mijn onderzoek. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan ben ik te bereiken op m.van.dongen@umail.leidenuniv.nl

Hartelijke groet,
Maxime van Dongen