Nieuw curriculum, nieuw PTA!

beste collega’s,

Zoals besproken tijdens de ALV, onze opzet van het eerste nieuwe PTA.
Hoor graag wat je ervan vindt en ik kijk uit naar andere voorbeelden. Graag als link of zoals ik het heb gedaan als jpg.

1 like

Mijn PTA’s zal ik toevoegen als ik die deze week af heb, maar kan wel alvast schrijven dat de volgende zin onderaan mijn PTA’s zal komen te staan.
“Doordat het vak informatica continu moet kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen, nieuwe cursussen en/of nieuwe lesstof is het mogelijk dat het PTA qua data én inhoud wordt aangepast. Ouders en leerlingen worden over aanpassingen steeds zo spoedig mogelijk geïnformeerd.“

1 like

Hoi Ramon,

Heb je ook een overzicht van wat je in 5 HAVO en op het VWO gaat doen? Echt heel fijn dat je je PTA hier op dit forum deelt.

Gr,

Hakan

Die schrijven we volgend jaar met de inzichten van een jaar ervaringen erbij.

1 like

Dag I&I’ers, hierbij ons concept PTA. Het is onze eerste poging en zijn erg benieuwd naar jullie reacties als ervaringsdeskundigen. Tips en adviezen zijn zéér welkom!!

1 like

Alleen maar Keuzeonderwerpen in de 5e lijkt me wel relaxed werken, maar ook pittig qua motivatie.
Hoe hebben jullie het digitale portfolio ingericht?

We hebben voor alle leerlingen een gedeelde map in OneDrive, daarin leveren ze alles in.