Materiaal Domein N: security

Op de website keuzethemas.nl staat bij het keuzethema security een verwijzing naar dit forum voor docentenmateriaal. Ik wil de komende tijd het leerlingmateriaal proberen, maar kan het docentenmateriaal hier niet vinden; en ook niet bij wie ik daarvoor zou moeten zijn (de makers).
Kan iemand me verder helpen ?

Groetjesm,
Albert

Het docentenmateriaal kun je vinden via: https://forum.ieni.org/t/domein-n-security-uitwerking/334
Je hebt daartoe toegang als je op dit forum als “docent” bekend staat.

Als je mij een verzoek stuurt om “docent” op dit forum te worden, met enig bewijsmateriaal dat je inderdaad docent bent, dan kan ik dat regelen.

Hartelijke groet,
Eelco

Hoi Eelco,
Ik ben docent op lyceum schravenlant, maar ik kan kennelijk niet bij het docentenmateriaal van security. Kan jij dit voor mij fixen?
mvg,
Petra van Horen
hor@schravenlant.nl

hoi Petra,

Ramon hier, volgens mij kun je er ‘gewoon’ bij.
Bedoel je dit lesmateriaal?

Ja, kan er inderdaad bij.
Dank je Ramon.

1 like

Top!

Hoe ga je het materiaal inzetten? Zou je bijv. de studieplanner die je gebruikt hier kunnen delen?

Ik geef momenteel deze keuzemodule en heb uitgewerkt welke opdrachten ik door de leerlingen wil laten maken en welke ik in de les behandel. Wellicht nuttig voor andere docenten link naar spreadsheet.

1 like

thanks! Dat ziet er goed uit.

Sluit je het af met een PW of laat je ze iets maken?

Het bereidt mijn leerlingen voor op het staatsexamen mondeling waar deze keuzemodule verplicht is. Wij gaan na het staatsexamen schriftelijk oefenen voor het mondeling en dan zal ik deze stof dus mondeling met de leerlingen doornemen en het niveau kunnen beoordelen. Als ik de keuze module op een ander moment in het vwo traject met de leerlingen had behandeld dan had ik waarschijnlijk een toets afgenomen.