Lesmateriaal keuzethema G (algoritmiek)?

Hallo allemaal,

Ik ben (sinds dit jaar) docent informatica in Alphen aan den Rijn.

Ik zou graag in periode 2 voor mijn 5-vwo klas keuzethema G (algoritmiek, berekenbaarheid en logica) willen gebruiken, waarvoor ik graag het gedeelte van het materiaal wil gebruiken en testen wat al af is.

Ik zou graag in contact komen met de auteurs van dit keuzethema (Christian Köppe, Jacqueline Nijenhuis-Voogt, Jacco Gnodde, Renske Smetsers-Weeda), maar hun contactgegevens staan hier niet bij vermeld.

Weet iemand wat de status is van dit materiaal, of hoe ik hen kan bereiken?

Alvast bedankt.

– Kevin van As

Hallo Kevin,
we zijn nog bezig met het materiaal, we verwachten dat het vanaf januari 2020 getest kan worden.
Groeten,
Jacqueline Nijenhuis-Voogt
nij@guido.nl

Prima, bedankt voor je antwoord!

Dan draai ik P2 en P3 om, en houd ik mij graag aanbevolen om in P3 (beginnende eind-januari) het materiaal te testen.

Prima!
Tijdens de i&i conferentie op 6 en 7 november verzorgen we een workshop met daarin meer informatie over opbouw en inhoud van het materiaal.

Beste Jacqueline,
is het materiaal al klaar en beschikbaar?
groet,
Petra

De eerste lessen zijn al klaar, ik ben zelf bezig ze te testen met mijn V6-klas en op grond daarvan wordt het materiaal nog aangepast. Verder hebben we wat vertraging opgelopen, maar al het materiaal zal eind februari klaar zijn en kan dan getest worden. Maar als je nu al wilt beginnen, zou je alvast de eerste lessen kunnen krijgen.