Even voorstellen: Vaksteunpuntcoördinator Informatica Radboud

Het is een tijd stil geweest bij het vaksteunpunt Informatica van de Radboud Universiteit. Dat gaat veranderen. Sinds dit jaar werk ik als de nieuwe vaksteunpuntcoördinator Informatica bij het PUC of Science. Het is een bijzondere tijd om te starten met een baan, die in mijn opvatting, in essentie een verbindende functie heeft. Deze verbinding met jou als Informatica docent en tussen de andere Informatica docenten is precies wat ik wil bereiken.

Ideeën uitwisselen, sparren over het nieuwe examenprogramma, PTA-technische vragen, eigenlijk alles wat ons als verzameling kleine vaksecties verder kan brengen om ons mooie vak stevig op de kaart te zetten.

Omdat ik nu nog te weinig mensen in het veld ken, kan ik ook niet zo goed inschatten wat jullie behoeftes zijn. Mocht je er behoefte aan hebben en in het verzorgingsgebied van de Radboud Universiteit werken, dan wil ik je middels deze post van harte uitnodigen om contact met mij op te nemen. Dat kan op maandag telefonisch op 06-26642068. Ik ben altijd per e-mail bereikbaar op [Pieter.vanEngelen@ru.nl].
Ik hoor graag van je!

Met hartelijke groet,

Pieter van Engelen

1 like